مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مرداد 1400 ساعت 08:552021-08-09فناوري

یک «دیوار» شیشه ای


عصر روز گذشته، پلتفرم انتشار آگهی آنلاینِ دیوار ، در رویدادی که به صورت آنلاین از شبکه های اجتماعی و همچنین آپارات پخش شد، میزبان کاربران خود و اهالی رسانه بود.

در این رویداد آنلاین، مدیران ارشد دیوار با سیاوش صفاریان پور و آرش برهمند، به گفتگو نشسته و درباره آنچه در سال 1399 در دیوار گذشت، با رسانه ها و همچنین کاربران خود صحبت کردند.

این رویداد هم زمان با روز خبرنگار از طریق دو پلتفرم اینستاگرام و آپارات روی خط رفت و در آن، از گزارش سال 1399 دیوار رونمایی شد.

در این رویداد، دو مدیر اصلی پلتفرم دیوار، اشکان میرآرمندهی (مدیرعامل) و شهرام شاهکار (مدیر اجرایی) میزبان کاربران دیوار بودند.

مدیران دیوار در این ایونت در حالیکه پروتکل های بهداشتی را رعایت کرده و ماسک زده بودند، مقابل دوربین برای پاسخ به سوالات آرش برهمند و سیاوش صفاریان پور حاضر شدند.

18.

5 میلیون کاربر آگهی گذار آرش برهمند، روزنامه نگار، در آغاز این رویداد درباره دیوار گفت: وقتی راجع به اپلیکیشنی صحبت می کنیم که 44 میلیون بار نصب شده است درباره یکی از موتورهای اقتصادی کشور صحبت می کنیم؛ راجع به سایتی که توانسته تغییری در بازار خرید مسکن، خرید خودرو و رفتار اجتماعی ایجاد کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک «دیوار» شیشه ای

یک «دیوار» شیشه ای