مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مرداد 1400 ساعت 08:102021-08-09اقتصادي

فروش 12 هزار میلیاردی پتروشیمی شازند در سال گذشته


مدیرعامل شرکت پتروشیمی شازند گفت: سال گذشته در مجموعه پتروشیمی شازند حدود 12 هزار میلیارد تومان فروش محصولات صورت گرفته که در نوع خود بی سابقه بوده است .

- ایسنا/مرکزی مدیرعامل شرکت پتروشیمی شازند گفت: سال گذشته در مجموعه پتروشیمی شازند حدود 12 هزار میلیارد تومان فروش محصولات صورت گرفته که در نوع خود بی سابقه بوده است .

ابراهیم ولدخانی روز دوشنبه 18 مرداد در نشست با اصحاب رسانه اظهار کرد: مجموعه پتروشیمی شازند مجموعه ای بسیار بزرگ با متنوع ترین محصولات در سطح کشور است، در این مجموعه بخشی از محصولات به صورت یونیک تولید می شود و شاید بتوان گفت تنها تولیدکننده این محصولات در سطح کشور است.

وی با اشاره به اینکه تلاش مجموعه سبب شد سال گذشته عملکرد خوبی را در این مجموعه شاهد باشیم، افزود: در این شرکت مجموعا 23 واحد اعم از 17 واحد تولیدی و 5 واحد ویژه فعالند و 4 هزار پرسنل به صورت مستقیم و 100 هزار نفر به صورت غیرمستقیم سرویس دهی می شوند که این حجم از اشتغال، افتخاری بزرگ برای مجموعه است.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی شازند تصریح کرد: حدود یک سال و نیم است که بیماری کرونا به مشکلات جامعه اضافه شده و به دنبال همین مشکلات در اوایل سال 99 انبارهای شرکت مملو از کالای ساخته شده بود چراکه تا خرداد سال گذشته اکثر واحدهای تولیدی تعطیل بودند و مرزهای ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش 12 هزار میلیاردی پتروشیمی شازند در سال گذشته

فروش 12 هزار میلیاردی پتروشیمی شازند در سال گذشته