مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مرداد 1400 ساعت 07:352021-08-09اقتصادي

تولید سالانه 458/7 هزار تن اتیلن در فاز دوم پتروشیمی ایلام


فاز دوم مجتمع که الفین از این واحد به منظور فرآوری محصولات اتان و عمدتاً تولید اتیلن به ظرفیت 458/7 هزار تن در سال ایجاد شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، صبح امروز ضمن بازدید اصحاب رسانه از پتروشیمی ایلام حسن نجفی سمنانی مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام گفت: شرکت پتروشیمی ایلام در تاریخ 1382 تاسیس و مراحل احداث مجتمع در زمینی به وسعت 122 هکتار در بخش توافق به فاصله 18 کیلومتری شمال غربی ایلام آغاز شد.

وی افزود: میزان سرمایه گذاری اولیه ارزی طرح مجتمع پتروشیمی ایلام به مقدار 3/537 میلیون دلار و سرمایه گذاری اولیه به مقدار 4322 میلیارد ریال است.

مدیرعامل پتروشیمی ایلام ادامه داد: از جمله اهداف این طرح ایجاد اشتغال در منطقه محروم، ایجاد صنایع پایین دستی در منطقه و رونق اقتصادی استان، افزایش خدمات جانبی در سطح منطقه با توجه به ماهیت واحدهای پتروشیمی و استفاده بهینه از محصولات تولیدی پالایشگاه گاز و تبدیل آن به محصولات ارزشمند پتروشیمیایی با ارزش افزوده بیشتر است.

  نجفی افزود: در این پالایشگاه اتیلن، پروپیلن، بنزین پیرولیز، سوخت مایع و سوخت و گاز تولید می شود.

  وی ادامه داد: کاربرد محصولات تولید شده تاکنون در تهیه نایلون، کیسه های پلاستیکی ظروف پلاستیکی مخصوص نگهداری، مایعات لوله های مخصوص آبرسانی و گازرسانی، ظروف نگهدار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید سالانه 458/7 هزار تن اتیلن در فاز دوم پتروشیمی ایلام

تولید سالانه 458/7 هزار تن اتیلن در فاز دوم پتروشیمی ایلام