مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مرداد 1400 ساعت 07:352021-08-09اقتصادي

ذوب آهن اصفهان میزبان 18 هزار نفر شاغل است/ یک روز حقوق معوق هم نداریم


معاون سرمایه های انسانی و توسعه مدیریت ذوب آهن اصفهان گفت: ذوب آهن اصفهان در حال حاضر میزبان 18 هزار شاغل بوده که از این تعداد بالغ بر 13 هزار نفر نیروهای ذوب آهن و 5 هزار نفر نیروهای شرکت های پیمانکاری طرف قرارداد با این مجموعه عظیم صنعتی هستند.

- احمد اکبری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در لنجان با اشاره به آخرین وضعیت پرسنل مجموعه ذوب آهن اصفهان اظهار کرد: ذوب آهن اصفهان در حال حاضر میزبان 18 هزار شاغل است که از این تعداد بالغ بر 13 هزار نفر نیروهای ذوب آهن و 5 هزار نفر نیروهای شرکت های پیمانکاری طرف قرارداد با این مجموعه عظیم صنعتی هستند.

معاون سرمایه های انسانی و توسعه مدیریت ذوب آهن اصفهان با بیان اینکه این شرکت در کنار فرآیند تولید، رسالت خطیری چون کادرسازی برای صنایع فولادی کشور را نیز در کارنامه درخشان خود دارد، یادآور شد: منبع عظیمی از نیروهای متخصص صنایع فولادی کشور در ذوب آهن اصفهان کار خود را آغاز کردند و این رسالت کادرسازی امروز هم با قوت خود پابرجاست.

وی با تأکید بر اینکه یکی از دغدغه های اصلی ما همواره توجه به دغدغه کارکنان بوده است، خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط نامساعد اقتصادی در جامعه برای رفاه حال نیروهای این مجموعه در چندین مرحله و بیش از 3 برابر بودجه مصوب حمایت هایی از کارکنان صورت گرفت که حداقل بتو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذوب آهن اصفهان میزبان 18 هزار نفر شاغل است/ یک روز حقوق معوق هم نداریم

ذوب آهن اصفهان میزبان 18 هزار نفر شاغل است/ یک روز حقوق معوق هم نداریم