مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مرداد 1400 ساعت 07:002021-08-09دانش

دانشجویان علوم پزشکی درباره طرح حمایت از کاربران تریبون آزاد برگزار کردند


تریبون آزاد مجازی با موضوع «طرح صیانت یا طرح نابودی اینترنت» توسط انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی زنجان برگزار شد.

- تریبون آزاد مجازی با موضوع طرح صیانت یا طرح نابودی اینترنت توسط انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی زنجان برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در این تریبون آزاد تعدادی از دانشجویان در مورد طرح صیانت از کاربران و خدمات پایه فضای مجازی نظرات خود را اعلام کردند.

دانشجوی شماره 6: من مخالف این طرح هستم، به دلیل اینکه طرح های محدود کننده این چنینی صرفاً باعث لجبازی بیشتر مردم می شود و نتیجه عکس می دهد.

بهترین راه حل همیشه فرهنگ سازی درست است که متأسفانه در کشور ما نقش کمرنگی را دارد؛ ضمناً چنین طرحی و کاهش پهنای باند و عملاً از دور خارج کردن پیام رسان های خارجی در شرایطی که ما جایگزین داخلی با کیفیت نداریم به نوعی ایجاد بایکوت رسانه ای و مصداق کاهش آزادی های مردم، علی الخصوص آزادی بیان است که با آرمان های ما فاصله بسیاری دارد.

دانشجوی شماره 2: این طرح باعث زیان کسب و کارهای بسیاری می شود که در این دو سال رشد چشمگیری رو هم داشتند و درآمد اصلی عده زیادی از این راه است.

این طرح آمار بی کاری را بالا می برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان علوم پزشکی درباره طرح حمایت از کاربران تریبون آزاد برگزار کردند

دانشجویان علوم پزشکی درباره طرح حمایت از کاربران تریبون آزاد برگزار کردند