مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مرداد 1400 ساعت 06:552021-08-09اقتصادي

صادرات محصولات پتروشیمی به 50 کشور جهان


مدیرعامل شرکت پتروشیمی شازند گفت: محصولات این شرکت در حال حاضر به 50 کشور دنیا صادر می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، ابراهیم ولدخانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شرکت پتروشیمی شازند در حال حاضر 17 واحد تولیدی و 5 واحد یونیتیکی دارد و با چهار هزار پرسنل و 100 هزار نفر به صورت غیر مستقیم و در صنایع پایین دستی مشغول به فعالیت هستند.

  وی با اشاره به صادرات محصولات پتروشیمی افزود: خوشبختانه امروزه کالای این شرکت به بیش از 50 کشور از جمله ترکیه، آسیای میانه و جنوب شرقی آمریکای لاتین و.

صادر می شود.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی شازند ادامه داد: در سال گذشته این شرکت موفق شد علیرغم مشکلاتی که برای دمپینگی که برای پالایش بنزین به وجود آمد بیش از 380 میلیون دلار ارزآوری داشته است.

وی گفت: برخی از محصولات در ترکیه مشتریان فراوانی دارد که البته اولویتمان تامین مواد مورد نیاز مشتریان داخلی است و مازاد آن به ترکیه صادر می شود.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی شازند بیان داشت: سال گذشته 22 میلیون دلار تجهیزات داخل سازی شده است؛ همچنین محصول اتمر 163 که در تولید محصولات پلیمری مورد نیاز است که سال گذشته بابت این مایع 200میلیون یورو پرداخت شده و امروز این محصول در شرکت پتروشیمی تولید می شود و باعث جلوگیری از خروج ارز شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات محصولات پتروشیمی به 50 کشور جهان

صادرات محصولات پتروشیمی به 50 کشور جهان