مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مرداد 1400 ساعت 06:552021-08-09سياسي

زرقان شهر تمام سیاه پوش شده است/ رخت عزا بر قامت شهرهای فارس


مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس با اعلام اینکه تمام شهرهای استان با برافراشتن پرچم های عزاداری آماده ماه محرم شده اند، گفت: در بین تمام شهرها، - زرقان شهر تمام سیاه پوش شده است.

حجت الاسلام مهرابی درگفتگو با هستند با رعایت پروتکل های بهداشتی مراسم با شکوهی داشته باشیم.

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان فارس تاکید کرد: در برگزاری مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) بنا به شرایط موجود محدودیت داریم، اما ممنوعیت نداریم.

حجت الاسلام مهرابی با اشاره به اینکه سازمان تبلیغات متولی تعطیلی مناسبات مذهبی در استان نیست، تصریح کرد: این سازمان وظیفه برگزاری آیین مذهبی را عهده دار است.

او تصریح کرد: خط قرمز ما سلامت مردم است به همین دلیل نباید هیچ برنامه ای بستر را برای توسعه امسال هم با شعار ما نسل در نسل در پناهت هستیم در کنار همه مجموعه ها پرچم ها و علم های امام حسین را برافراشته خواهیم کرد.

مهرابی نشست با شورای هیأت مذهبی سراسر استان فارس بمنظور توجیه متولیان آیین های مذهبی با نحوه برگزاری سالم مراسم عزاداری حسینی با رعایت پروتکل های بهداشتی را از اقدامات اخیر شبکه تبلیغی استان دانست و بیان کرد: هیچگونه توزیع غذای نذری در حین برگزاری مراسم انجام نمی شود و حرکت دسته جات عزاداری نیز ممنوع اعلام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زرقان شهر تمام سیاه پوش شده است/ رخت عزا بر قامت شهرهای فارس

زرقان شهر تمام سیاه پوش شده است/ رخت عزا بر قامت شهرهای فارس