مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مرداد 1400 ساعت 06:452021-08-09اقتصادي

سیل چه تعداد روستای ماه نشان را تهدید می کند؟


سیل 62 روستای این شهرستان را تهدید می کند.

- ایسنا/زنجان فرماندار ماه نشان گفت: سیل 62 روستای این شهرستان را تهدید می کند.

رسول جزونقی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به سیل اخیر در ماه نشان، عنوان کرد: در سطح شهرستان ماه نشان 16 روستای تحت تاثیر مستقیم یا غیرمستقیم جاری شدن سیل قرار گرفت که از این تعداد در هفت روستا سیل مناطق مسکونی و یا مسیرهای داخل روستا را تحت تاثیر خود قرار داد.

وی با بیان اینکه دو روستای علم کندی و قلعه جوق سیاه منصور بیشترین خسارت را در زمینه ساخت و سازهای روستایی داشتند، ادامه داد: بیشتر خسارت های سیل به ماه نشان در زمینه راه ها و محورها مواصلاتی، کشاورزی و استخرهای پرورش ماهی است.

این مسئول با یادآوری اینکه میزان خسارت اولیه سیل به ماه نشان 140 میلیارد ریال برآورد شد، تاکید کرد: از این رقم 26 میلیارد ریال در حوزه مسکن، 50 میلیارد ریال در حوزه راه های اصلی و فرعی و 62 میلیارد ریال نیز در حوزه کشاورزی است.

وی با اشاره به خسارت سیل به کشاورزان ماه نشانی، تصریح کرد: با توجه به اینکه فصل برداشت محصولات در ماه نشان فرا رسیده است، کشاورزانی که در حال برداشت محصول خود بودند خسارات زیادی دیدند.

جزونقی با یادآوری اینکه در سیل اخیر 18 کیلومتر از راه های اصلی و فرعی، 14 مورد ابنیه فنی و 88 مورد علائم و تابلوهای راهنمایی و را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیل چه تعداد روستای ماه نشان را تهدید می کند؟

سیل چه تعداد روستای ماه نشان را تهدید می کند؟