مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مرداد 1400 ساعت 06:102021-08-09فرهنگي

محرم 1400 با دو کتاب تخفیفی از انتشارات امیرکبیر


به بهانه فرا رسیدن ایام عزاداری محرم، انتشارات امیرکبیر در نظر دارد تا دو کتاب «خال سیاه عربی» و «سِفر خروج» را که محتوایی دینی و مذهبی دارند با 20درصد تخفیف عرضه کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، به بهانه فرا رسیدن ایام عزاداری محرم، انتشارات امیرکبیر در نظر دارد تا دو کتاب خال سیاه عربی و سِفر خروج را که محتوایی دینی و مذهبی دارند با 20درصد تخفیف و ارسال رایگان در این ایام به علاقه مندان آثار مذهبی ارائه دهد.

خال سیاه عربی سفرنامه حج حامد عسکری، شاعر و نویسنده شناخته شده سال های اخیر است که با قلمی شاعرانه و روان مخاطب را به دل سرزمین آفتابی و سوزان عربستان می برد تا همراه او از لحظه لحظه زیارت خانه خدا و مدینه منوره بهره مند شود.

خال سیاه عربی کتابی است خواندنی و شیرین که آغازی خاص و فراموش نشدنی دارد.

نویسنده با تدبیری درست، به جای آنکه از فرودگاه مبدأ یا لحظه های ورود به سرزمین حجاز شروع کند، دست خواننده را می گیرد و به گذشته های دور خود می برد تا جای پای نخستین ذهنیت ها و تصورات کودکی از خدا و سفر حج را نشان دهد و او را برای سفر آماده کند.

و این نوع متفاوت در بیان روایت، سبب شد که این اثر از زمان انتشار در بهار سال 99 تا به امروز از آثار محبوب و پرمخاطب انتشارات امیرکبیر باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محرم 1400 با دو کتاب تخفیفی از انتشارات امیرکبیر

محرم 1400 با دو کتاب تخفیفی از انتشارات امیرکبیر