مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مرداد 1400 ساعت 05:552021-08-09سياسي

مدرسه «روزنامه نگاری و رسانه» راه اندازی شد


«مدرسه روزنامه نگاری و مطالعات رسانه» باهدف فعالیت در عرصه های آموزش، فعالیت کلینیکی و ترسیم رابطه روابط عمومی و رسانه راه اندازی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، مدرسه روزنامه نگاری و مطالعات رسانه در سه عرصه آموزش روزنامه نگاری رسانه ، فعالیت های کلینیکی و تقویت  رابطه روابط عمومی و رسانه، فعالیت خود را در موسسه فرهنگی بهاران آغاز خواهد کرد.

مجید رضاییان استاد دانشگاه و پژوهشگر ژورنالیسم در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به هدف تأسیس این مدرسه در روز خبرنگارافزود: کار اولیه مدرسه روزنامه نگاری و مطالعات رسانه آموزش فراهم شده است؛ آموزش با توجه به نیازهای کنونی روزنامه نگاری و با تأکید بر نیازهای نو شونده ای که امروز روزنامه نگاری ما با توجه به ورود به عصر وب 3 به آن نیاز دارد .

وی ادامه داد:تا سال 2023 که وب هوشمند کامل می شود ، روزنامه نگاری در دنیا با چالش های متعددی روبرو خواهد شد که ازنظر فرم گرایی باید به آن توجه کنیم و نیازهای جدیدی را که به وجود می آید ؛ آموزش دهیم.

به همین دلیل کلاس های موردنظر در این زمینه به شکل حضوری و آنلاین از مهرماه برگزار خواهد شد.

رضاییان در ادامه تاکید کرد: بخش دوم درزمینه آموزش در حوزه مطالعات رسانه صورت می پذیرد آموزشهایی که درزمینه مطالعات رسانه  مورد نیازاست در نظر گرفته شده ، آن هم به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدرسه «روزنامه نگاری و رسانه» راه اندازی شد

مدرسه «روزنامه نگاری و رسانه» راه اندازی شد