مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مرداد 1400 ساعت 05:052021-08-09سياسي

بندرعباس از عدم وجود ویترین شهری رنج می برد


متأسفانه با اقداماتی که اخیرأ در ساحل بندرعباس رخ داده بافت خاص سواحل بندرعباس از بین رفته و نیاز به بازسازی برای احیای ظرفیت هایش دارد.

- ایسنا/هرمزگان نامزد تصدی شهرداری بندرعباس گفت: متأسفانه با اقداماتی که اخیرأ در ساحل بندرعباس رخ داده بافت خاص سواحل بندرعباس از بین رفته و نیاز به بازسازی برای احیای ظرفیت هایش دارد.

محمد مالکی زاده صبح امروز (18 مردادماه) در سومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بندرعباس، افزود: مشکل عمده شهر بندرعباس نامناسب بودن ورودی های شهر بندرعباس زیرا ورودی شهر ویترین شهر بوده و می توان آن را نماد یا نماینگر وضعیت شهر دانست.

وی با بیان اینکه کارها و اقدامتی در حوزه دریا و ساحل بندرعباس صورت گرفته اما هنوز جای کار زیادی دارد، اظهار کرد: متأسفانه با اقداماتی که اخیرأ در ساحل بندرعباس رخ داده بافت خاص سواحل بندرعباس از بین رفته و نیاز به بازسازی برای احیای ظرفیت هایش دارد.

مالکی زاده با اشاره به اینکه دخالت افراد نامتخصص در ساحل بندرعباس به نکات زیست محیطی توجه کمتری شده است، اضافه کرد: ساحل بندرعباس اکنون نا به هنجار و نیاز به کار بسیار دارد و نیاز به احیای ظرفیت و بستر شنی گذشته دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مالکی زاده دارای مدرک دکتری از دانشگاه ملی مالزی و سابقه مدیرکل امور شهری و روستایی استانداری هر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بندرعباس از عدم وجود ویترین شهری رنج می برد

بندرعباس از عدم وجود ویترین شهری رنج می برد