مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مرداد 1400 ساعت 04:452021-08-09دانش

دانشجویان ورودی جدید در خوابگاه اسکان نمی یابند


این مسوول سازمان امور دانشجویان ادامه داد: با توجه به اینکه دانشجویان ورودی جدید در دانشگاه حضور نمی یابند، خوابگاه هم به آنها تعلق نمی گیرد.

- سرپرست سازمان امور دانشجویان گفت: با توجه به اینکه دانشجویان ورودی جدید در سال تحصیلی پیش رو، از طریق آموزش مجازی تحصیل خود را آغاز می کنند، خوابگاه هم به آنها اختصاص نمی یابد.

غلامرضا غفاری روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا درباره اسکان خوابگاه به دانشجویان در سال تحصیلی جدید، افزود: خوابگاه ها در سال تحصیلی جدید به میزانی که دانشجویان در 2 مرحله واکسن دریافت کرده باشند، مشکلی برای اسکان ندارند.

وی در پاسخ به این سوال که اگر دانشجویی فقط یک دُز واکسن دریافت کرده باشند امکان حضور در خوابگاه دارد یا نه، تاکید کرد: مجموعه وزارت بهداشت باید اعلام کند میزان ایمنی بدن بعد از دریافت دُز نخست واکسن چقدر است.

سرپرست سازمان امور دانشجویان در باره اینکه برخی دانشگاه ها از جمله خواجه نصیرالدین طوسی اعلام کرده اند در ترم جدید به دانشجویان به دلیل ویروس کرونا خوابگاه نمی دهند، گفت: ارایه خوابگاه خدمتی است که در اختیار دانشجویان قرار می گیرد و شرایط همه دانشگاه ها در اختصاص خوابگاه یکسان نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان ورودی جدید در خوابگاه اسکان نمی یابند

دانشجویان ورودی جدید در خوابگاه اسکان نمی یابند