مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مرداد 1400 ساعت 04:302021-08-09ورزشي

کاراته به روستاهای کرمانشاه می رود


رییس هیات کاراته کرمانشاه از تلاش برای توسعه رشته کاراته در روستاهای استان و کشف استعدادهای این رشته در روستاها خبر داد.

  - ایسنا/کرمانشاه رییس هیات کاراته کرمانشاه از تلاش برای توسعه رشته کاراته در روستاهای استان و کشف استعدادهای این رشته در روستاها خبر داد.

  سعید نصراللهی در نشست مشترک با رییس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی کرمانشاه، با اشاره به وجود استعدادهای فراوان ورزشی در روستاهای کرمانشاه، اظهار کرد: باتوجه به شرایط جغرافیایی استان، تعداد زیادی روستا داریم که می توان استعدادهای ورزشی بسیاری را در آنها کشف کرد.

وی تصریح کرد: کودکان روستایی ما بواسطه روحیه جنگجویی که از دیرباز در خون مردمان زاگرس نشین بوده، کودکانی جسور هستند و می توانند در هنرها و فنون رزمی درخشان ظاهر شوند.

رییس هیات کاراته کرمانشاه افزود: براین اساس هیات کاراته کرمانشاه در نظر دارد تا از بین کودکان روستایی استان استعدادهای کاراته را شناسایی کند و با آموزش و حمایت از آنها بتوانیم از دل آنها قهرمانانی را بیرون بیاوریم.

وی خاطرنشان کرد: در کنار حمایت های ما با توجه به پشتکار بالایی که کودکان روستایی دارند، در آینده شاهد ظهور قهرمانان موفقی از میان آنها خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاراته به روستاهای کرمانشاه می رود

کاراته به روستاهای کرمانشاه می رود