مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مرداد 1400 ساعت 04:302021-08-09بين الملل

بروز اولین اختلافات در دولت بنت بر سر کرونا


اعضای کابینه رژیم صهیونیستی در جلسه خود در مورد امکان اعمال قرنطینه برای ممانعت از انتشار ویروس کرونا به توافق نظر نرسیدند و بحث و جدل زیادی میان اعضا صورت گرفت.

- اعضای کابینه رژیم صهیونیستی در جلسه خود در مورد امکان اعمال قرنطینه برای ممانعت از انتشار ویروس کرونا به توافق نظر نرسیدند و بحث و جدل زیادی میان اعضا صورت گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری سما، کابینه رژیم صهیونیستی در این جلسه سازوکارهایی که قرار است برای اطمینان از اجرای قانون مقابله با کرونا اتخاذ شود و نیز اقدامات لازمی که با اجرایی شدن مورد نشان سبز (کسانی که واکسینه شده اند اجازه حضور در اماکن عمومی بسته همچون سینما و رستوران را پیدا می کنند) اتخاذ خواهد شد، مورد بررسی قرار گرفت.

اختلاف نظر در دولت رژیم صهیونیستی درمورد امکان اعمال قرنطینه در حالی وجود دارد که میانگین ابتلا به کرونا رو به افزایش است و اقدامات برای مهار این ویروس نتیجه بخش نبوده است.

براساس اعلام وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی، تاکنون در اراضی اشغالی 6535 تن در اثر ابتلا به کرونا جان باختند و شمار مبتلایان به کرونا نیز هر روز در حال افزایش است.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بروز اولین اختلافات در دولت بنت بر سر کرونا

بروز اولین اختلافات در دولت بنت بر سر کرونا