مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مرداد 1400 ساعت 04:152021-08-09ورزشي

قطعی شدن حضور رعد پدافند هوایی اصفهان در لیگ تنیس روی میز


مدیرعامل باشگاه رعد پدافند هوایی گفت: با توجه به امضای تفاهم نامه دوجانبه با هیئت تنیس روی میز استان اصفهان، تیم تنیس روی میز رعد پدافند که در فصل گذشته نایب قهرمان لیگ برتر شده بود در فصل تازه رقابت ها با نام رعدپدافند هوایی اصفهان به میدان خواهد رفت.

- ایسنا/اصفهان مدیرعامل باشگاه رعد پدافند هوایی گفت: با توجه به امضای تفاهم نامه دوجانبه با هیئت تنیس روی میز استان اصفهان، تیم تنیس روی میز رعد پدافند که در فصل گذشته نایب قهرمان لیگ برتر شده بود در فصل تازه رقابت ها با نام رعدپدافند هوایی اصفهان به میدان خواهد رفت.

محمدصانعی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به سابقه 12 ساله باشگاه رعد پدافند هوایی، اظهارکرد: فعالیت ما در ورزش قهرمانی با ورود به لیگ برتر 11 رشته ورزشی از جمله بدمینتون، جودو، واترپلو، کشتی، وزنه برداری، بسکتبال و .

با هدف حمایت از قهرمانانی است که به خدمت سربازی می رسند.

وی افزود: از سال 94 تیمداری در رشته تنیس روی میز را آغاز کردیم و در 6 دوره حضور این تیم در لیگ برتر 3 دوره مقام سوم و فصل گذشته نیز نایب قهرمان شدیم، تیم از قهرمانان ملی که در خدمت سربازی هستند و بخشی هم از پرسنل تشکیل شد و باتوجه به بضاعتی که داشتیم عملکرد تیم رضایت بخش بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطعی شدن حضور رعد پدافند هوایی اصفهان در لیگ تنیس روی میز

قطعی شدن حضور رعد پدافند هوایی اصفهان در لیگ تنیس روی میز