مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مرداد 1400 ساعت 03:552021-08-09فناوري

راهکار مدیریت اوقات فراغت کودکان در روزهای کرونایی چیست؟


تمایل کودکان و نوجوانان به استفاده از فضای مجازی و بازی های رایانه ای به خصوص در ایام کرونا به یکی از دغدغه های اصلی خانواده ها تبدیل شده و متاسفانه در مواردی استفاده بیش از حد از آن سبب افت تحصیلی و آسیب های روانی به کودکان می شود.

- خبرگزاری فارس - اردبیل ساناز هدایت پور: در سال های اخیر تعطیلی مدارس سبب استفاده بیشتر کودکان و نوجوانان از تبلت و تلفن های همراه شده و والدین نیز با توجه به نیاز به خانواده در هر رده سنی ایجاد می کند که این موضوع تنش و آسیب روانی و جسمی و مشکلات رفتاری بیشتری ایجاد می کند.

شاید در ابتدای انتشار ویروس کرونا به واسطه سلامت جسمانی کودکان و نوجوانان، والدین تا این حد از مسائل و مشکلاتی که استفاده طولانی مدت و دسترسی به فضای مجازی داشت نگران نبودند، اما رفته رفته مشاهده شد که سلامت روان کودکان و نوجوانان بیشتر در خطر است و نیاز به پیشگیری و حتی درمان دارد.

در این گزارش به سراغ کارشناسان امر در این حوزه رفته و درصدد ارائه راهکاری موثر برای رفع این مشکلات برای خانواده ها هستیم؛   توجه به اصول مدیریتی سبب کاهش تهدیدات فضای مجازی می شود فاطمه قربانی، کارشناس فضای مجازی در این زمینه اظهار می کند: والدین باید استفاده از فضای مجازی و بازی ها به ویژه بازی های آنلاین که اعتیاد آورتر هستند را مدیریت کنند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکار مدیریت اوقات فراغت کودکان در روزهای کرونایی چیست؟

راهکار مدیریت اوقات فراغت کودکان در روزهای کرونایی چیست؟