مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مرداد 1400 ساعت 03:402021-08-09پزشكي

آغاز واکسیناسیون فعالان حوزه حمل ونقل


رییس مرکز تدوین مقررات، ایمنی حمل ونقل، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران وزارت راه و شهرسازی از آغاز واکسیناسیون حوزه های مختلف حمل و نقل جاده ای، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، رضا نفیسی در گفت وگو با ایسنا درباره آخرین وضعیت واکسیناسیون فعالان حوزه های مختلف حمل و نقل جاده ای، ریلی، دریایی و هوایی اظهار کرد: در این زمینه نشستی را با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار کردیم و به تفاهمی درباره واکسیناسیون بخش حمل ونقل درون شهری و برون شهری رسیدیم.

در این زمینه دسته بندی هایی نیز در چهار بخش زمینی، ریلی، هوایی و دریایی انجام شد که در بخش جاده ای، حوزه برون شهری و درون شهری با هم مشترک بودند.

از سوی دیگر همه راننده ها، متصدیان و پرسنل حمل ونقل و بخش های عملیاتی مشخص شد و دستورالعمل های بخش های مختلف را جداگانه تعریف کردیم که واکسیناسیون آن ها با کدام اولویت و چه روشی انجام شود.

وی افزود: نهایتا قرار شد اطلاعات لازم افراد را در اختیار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قرار دهیم تا در سایت خودش قرار دهد و بر اساس آنچه هر یک از بخش ها و اولویتی که سازمان و بخش مربوطه اعلام می کند، واکسیناسیون انجام شود.

از سوی دیگر وزارت بهداشت نیز محدودیت هایی دارد و بر اساس حجم واکسیناسیون و گروه های هدفی که برنامه ریزی کرده، اعلام می کند که چند نفر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز واکسیناسیون فعالان حوزه حمل ونقل

آغاز واکسیناسیون فعالان حوزه حمل ونقل