مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مرداد 1400 ساعت 03:152021-08-08سياسي

اقدامات بسیج اساتید کهگیلویه و بویراحمد؛ از خدمت به مردم سی سخت تا تبیین گزینه اصلح


رییس بسیج اساتید کهگیلویه و بویراحمد از اقدامات این مجموعه در زمینه های مختلف از جمله تبیین گزینه اصلح در انتخابات ریاست جمهوری سخن به میان آورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج نشست خبری سازمان ها، انتقادها سبب بیداری و رشد و پیشرفت جامعه می شود ، گفت: با داشتن رسانه قوی ضریب نفوذ رسانه ها معاند کاهش پیدا می کند و اثر گذاری آنها خنثی خواهد شد.

   وی به اقدامات صورت گرفته  برای خدمت رسانی به زلزله زدگان در شهر سی سخت اشاره کرد و گفت: تمرکز بر انتخابات یکی از موضوعاتی بود که دنبال شد در این راستا ایجاد  شور و نشاط انتخاباتی و موضوع دوم در شناخت و معرفی گزینه اصلح گام برداشته شد.

   موسایی در ادامه عنوان کرد: در مناسبت های مختلف مانند بحث آرامگاه شهدای گمنام، مطالبه گری، کارخانه قند و دشت سقاوه و همچنین خدمت رسانی در زلزله سی سخت از جمله برنامه ها و اقدامات است.

   جانشین بسیج اساتید استان هم گفت: برای مشکلات و موانع جامعه اساتید بسیجی جامعه وارد میدان می شوند در این راستا با در نظر گرفتن منابع، ظرفیت ها و ظرفیت های نیروی انسانی سعی و تلاش بر رفع مشکلات و کمک به رشد استان دنبال شد.

   خرسندیان به اقدامات مختلف برای محرومیت زدایی در مناطقی مانند دیشموک اشاره کرد و گفت: در مناطق مختلف استان محرومیت زدایی وجود دارد که با راه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات بسیج اساتید کهگیلویه و بویراحمد؛ از خدمت به مردم سی سخت تا تبیین گزینه اصلح

اقدامات بسیج اساتید کهگیلویه و بویراحمد؛ از خدمت به مردم سی سخت تا تبیین گزینه اصلح