مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مرداد 1400 ساعت 03:052021-08-08پزشكي

بروز مشکل در پذیرش بیماران کرونایی در صورت ادامه بی توجهی ها


معاون درمانی علوم پزشکی گیلان با اشاره به روند تصاعدی ابتلاها و بستری های کرونایی در استان، گفت: در صورت ادامه بی توجهی ها تختی برای پذیرش بیماران نخواهیم داشت.

- انوش دهنادی مقدم در گفتگو با در استان گیلان پرداخت و با اشاره به روند صعودی ابتلاها، اظهار کرد: متأسفانه تعداد بیماران رو به افزایش بوده و مجموع بیماران کرونایی گیلان به مرز دو هزار نفر نزدیک شده است.

وی با بیان اینکه این وضعیت بسیار نگران کننده است، افزود: ادامه این روند ارائه خدمات درمانی را با مشکل مواجه می کند همانگونه هم اکنون نیز تنها به بیماران کرونایی ارائه خدمت می شود و سایر بیماران در این زمینه با مشکل مواجه هستند.

معاون درمانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از هزار و 800 بیمار کرونایی در مراکز درمانی استان بستری هستند، گفت: بی توجهی و عادی انگاری ها مهم ترین دلایل افزایش بیماری است.

وی با بیان اینکه رکورد بستری های روزانه نیز با بستری 588 بیمار کرونایی طی شبانه روز گذشته شکسته شده است، افزود: 270 بیمار کرونایی نیز بد و تعدادی از این بیماران در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند.

دهنادی مقدم با اشاره به اینکه افزایش تصاعدی بیماران روزانه نشان دهنده بی توجهی شهروندان به توصیه های بهداشتی و رعایت دستور العمل ها است، گفت: ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بروز مشکل در پذیرش بیماران کرونایی در صورت ادامه بی توجهی ها

بروز مشکل در پذیرش بیماران کرونایی در صورت ادامه بی توجهی ها