مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مرداد 1400 ساعت 02:452021-08-08سياسي

دغدغه های مستندسازی که با کلاشینکف تهدید شد


یک مستندساز با بیان اینکه مصوبه هیات وزیران دولت قبلی، برای مستندسازی حرفه ای از پروژه های مهم کشور بسیار دلخوش کننده بوده، ابراز امیدواری کرد که مدیران جدید از ظرفیت ساخت مستند در مناطق بکر و خاص مانند خوزستان که دچار خشکسالی است حمایت کنند.

- یک مستندساز با بیان اینکه مصوبه هیات وزیران دولت قبلی، برای مستندسازی حرفه ای از پروژه های مهم کشور بسیار دلخوش کننده بوده، ابراز امیدواری کرد که مدیران جدید از ظرفیت ساخت مستند در مناطق بکر و خاص مانند خوزستان که دچار خشکسالی است حمایت کنند.

بهمن ابراهیمی مستندهای مختلفی در حوزه طبیعی و حیات وحش ساخته و اخیرا در حین ساخت یک مستند درباره خشکسالی خوزستان، در همان منطقه مورد حمله و سرقت قرار گر فت.

در همان روزها که این خبر را شنیدیم پیگیر احوال او و اطلاع از چگونگی این اتفاق بودیم که به دلیل دزدیده شدن تلفن همراهش، این ارتباط تا همین چند روز پیش میسر نشد.

او حالا در گفت وگویی با ایسنا با شرح ماجرای پیش آمده که تاکنون تجربه نکرده بود، از تلاش برای ادامه ساخت مستندی گفت که ایده هایی در رفع خشکسالی خوزستان دارد ، هرچند آنچه در چندماه اخیر تصویربرداری کرده بود، همه در جریان سرقت از دست رفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دغدغه های مستندسازی که با کلاشینکف تهدید شد

دغدغه های مستندسازی که با کلاشینکف تهدید شد