مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مرداد 1400 ساعت 17:452021-08-08سياسي

سلام رییسی به رسانه ها


نماینده مدیران مسئول رسانه ها در هیات نظارت بر مطبوعات و خبرگزاری ها نوشت: دستور رییس جمهور مبنی بر باز پس گیری شکایات دولت از رسانه ها گام محکمی است که در ادامه می تواند به ایجاد فضایی با ثبات و قابل اعتماد برای فعالیت رسانه ای و سپس تنظیم گری موثر و نشاط .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس پدرام پاک آیین نماینده مدیران مسئول رسانه ها در هیات نظارت بر مطبوعات و خبرگزاری ها در یادداشتی تحت عنوان سلام  رییسی به  رسانه ها نوشت: آیت الله رییسی در سر  آغاز ریاست جمهوری خود، در اقدامی تحسین بر انگیز ، از همه شکایات ریاست جمهوری و دولت در سراسر کشور نسبت به اصحاب رسانه گذشت کرد.

رویکردی تفاهم آمیز   با رسانه ها که در دوره ریاست  ایشان بر قوه قضاییه نیز زبانزد بود و در تاریخ دستگاه قضایی بی بدیل شمرده می شود.

واقعیت آن است که  دولت قبل به دلیل  نگاه استکباری به رسانه، ضعف در گفت و گو با ذینفعان رسانه ای و ناتوانی در مبادله دیدگاه های خود  با روزنامه نگاران ، به رغم  برخورداری از همه  ابزارهای  کنشی و تعاملی، در بسیاری از موارد به شکایت علیه این بی پناه ترین صنف کشور  متوسل می شد.

 این شکایت ها در حالی  سنگ پیش پای  رسانه  می انداخت که رسانه ،  خود عرصه  انباشت مسائل حل نشده و عدم تعادل های ساختاری بود؛ از عدم تعادل در حمایت از رسانه های پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلام رییسی به رسانه ها

سلام رییسی به رسانه ها