مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مرداد 1400 ساعت 17:452021-08-08سياسي

تسهیل عضویت خبرنگاران در صندوق ذخیره بسیجیان برای بهره مندی از بیمه تکمیلی درمان


فرمانده سپاه عاشورا به مناسبت روز خبرنگار پیامی را صادر و از تسهیل عضویت خبرنگاران در صندوق ذخیره بسیجیان برای بهره مندی از بیمه تکمیلی درمان خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی فرمانده سپاه عاشورا به مناسبت روز خبرنگار پیامی را صادر و از تسهیل عضویت خبرنگاران در صندوق ذخیره بسیجیان برای بهره مندی از بیمه تکمیلی درمان خبر داد.

متن پیام سردار خرّم به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم روز خبرنگار که با یاد و خاطره شهید محمود صارمی و دیگر خون نگاران جهاد و حماسه قرین است، بهانه ای است برای بزرگداشت اهالی خبر و رسانه که در جریان همه گیری کرونا، بار دیگر نشان دادند در مسیر اطلاع رسانی و فرهنگ سازی خطر را به جان خریده و ایفای رسالت راستین خود را رها نخواهند کرد.

خبرنگاران عزیز استان مان را به دقیق شدن در زندگی، مرام و پیام 15 شهید جامعه رسانه ای آذربایجان شرقی دعوت کرده و امیدوارم مدیران اجرایی دولت جدید اهتمام جدی در فراهم کردن زمینه فعالیت بهتر رسانه ها و خبرنگاران را سرلوحه کار قرار دهند.

از آنجا که برگزاری مراسمات گسترده پاسداشت خبرنگاران عزیز استان بدلیل قرمز بودن وضعیت، مقدور نشد، با پیشنهاد بسیج رسانه برای تسهیل عضویت خبرنگاران استان در صندوق ذخیره بسیجیان و بهره مندی از بیمه تکمیلی درمان و سایر خدمات این صندوق با حد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیل عضویت خبرنگاران در صندوق ذخیره بسیجیان برای بهره مندی از بیمه تکمیلی درمان

تسهیل عضویت خبرنگاران در صندوق ذخیره بسیجیان برای بهره مندی از بیمه تکمیلی درمان