مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مرداد 1400 ساعت 15:352021-08-08حوادث

کشف 4 تُن کله و پاچه فاسد در سنندج


کارشناسان این ستاد به محض ورود و مشاهده این حجم بزرگ از فرآورده های فاسد و غیر قابل مصرف، مراتب با تنظیم صورت جلسه و مستندات به مراجع قضایی ارجاع داده و دستور معدوم سازی این محموله صادر شد.

- مدیر کل دامپزشکی استان کردستان گفت: با هوشیاری کارشناسان ستادی دامپزشکی استان، چهار تُن کله و پاچه فاسد و تاریخ مصرف گذشته از یک سردخانه غیرمجاز نگهداری فرآورده های خامی در سنندج کشف و ضبط شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، مجتبی ورمقانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: کارشناسان این ستاد به محض ورود و مشاهده این حجم بزرگ از فرآورده های فاسد و غیر قابل مصرف، مراتب با تنظیم صورت جلسه و مستندات به مراجع قضایی ارجاع داده و دستور معدوم سازی این محموله صادر شد.

وی افزود: این در حالی است که اگر حضور و تلاش های مستمر و دور از چشم کارکنان خدوم و پر تلاش اداره کل دامپزشکی استان کردستان در سراسر استان نباشد، افراد سود جو برای کسب منافع نامشروع خود، فرآورده های اینچنینی را وارد سفره مردم میکنند.

مدیرکل دامپزشکی کردستان درباره دیگر اقدامات نظارتی گفت: تیمهای ستادی بهداشت عمومی هم در طول یک روز 151 مرکز عرضه فرآورده های خام دامی را در مرکز استان مورد بازرسی قرار دادند و در این بازرسی 38 کیلوگرم فرآورده غیرقابل مصرف دامی را کشف و ضبط و برای یک مورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 4 تُن کله و پاچه فاسد در سنندج

کشف 4 تُن کله و پاچه فاسد در سنندج