مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مرداد 1400 ساعت 13:202021-08-08سياسي

حزب الله: آمریکا و مزدورانش نمی توانند مقاومت را از ملت لبنان بگیرند


رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان تاکید کرد که تحریم های آمریکا و فتنه انگیزی مزدوران آن نمی تواند مقاومت را از مردم لبنان بگیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس،  رییس شورای اجرایی حزب الله ، سید هاشم صفی الدین امروز در مراسم بزرگداشت یاد شهیدان علی عصام شبلی و محمد علی ایوب از اعضای جنبش حزب الله که هفته گذشته در این کشور توسط عناصر فتنه به شهادت رسیدند،در حسینه شهرک کونین در جنوب لبنان و در حضور خانواده های شهدا و شخصیت های لبنانی سخنرانی کرد.

سید صفی الدین تصریح کرد: هدف از فشار معیشتی، مالی و اقتصادی که بر لبنان وارد می شود، این است که جامعه ما را به جایی برسانند که فریاد برآورد و بگوید از این به بعد هیچ مبارزه یا مقاومتی نمی خواهیم، چیزی که هرگز در جامعه حسینی و مقاوم ما اتفاق نخواهد افتاد.

او افزود: ما کاملا به مردم و جامعه خود اطمینان داریم و مطمئنیم کسانی که خونشان را دادند و در طی چند دهه گذشته صبر و تحمل کردند، نمی توانند در برابر این دشمنان که جامعه و مقاومت و کشور پیروز و عزیز ما را هدف گرفته است تسلیم و ذلیل شوند.

این مقام حزب الله تاکید کرد: لبنانی ها باید این واقعیت را درک کنند که دشمنان کینه توز آنها به مکتب کفر و شرک تعلق دارند و جز با توکل به خدا و پیروی از اهل بیت نمی شود به رویارویی با آنها رفت؛ از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حزب الله: آمریکا و مزدورانش نمی توانند مقاومت را از ملت لبنان بگیرند

حزب الله: آمریکا و مزدورانش نمی توانند مقاومت را از ملت لبنان بگیرند