مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مرداد 1400 ساعت 13:002021-08-08پزشكي

معاون وزیر بهداشت: بسترهای کرونایی 2 برابر شده


شیوع ویروس کرونا یک اتفاق جهانی است و تا زمانی که ویروس کرونا می چرخد می تواند همه کشورها را در انتشار آن غافل گیر و در مدت کوتاهی در شرایط ناپایدار قرار دهد.

- معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: ویژگی های خاص ویروس جهش یافته دلتا در پیک پنجم منجر به افزایش 2 برابری بستری ها در مراکز درمانی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، دکتر قاسم جان بابایی روز یکشنبه در نشست ستاد مدیریت کرونا استان بوشهر افزود: سرعت بالای انتشار و ابتلای بیشتر ویروس جهش یافته دلتا فشار سنگینی به سیستم درمان کشور وارد کرده است.

وی ادامه داد: شیوع ویروس کرونا یک اتفاق جهانی است و تا زمانی که ویروس کرونا می چرخد می تواند همه کشورها را در انتشار آن غافل گیر و در مدت کوتاهی در شرایط ناپایدار قرار دهد.

جان بابایی تاکید کرد: با توجه به سرعت انتشار ویروس جهش یافته دلتا و ابتلای بالای این ویروس ضرورت الزام به رعایت دستورالعمل های بهداشتی بیش از پیش احساس می شود و هیچ کسی نمی تواند با ساده انگاری در امان باشد.

معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تاکید بر ضرورت حفظ آرامش تصریح کرد: با تلاش شبانه روزی و تأمین زیرساخت ها تلاش شده تجهیزات لازم در بخش درمان، تشخیص و امکانات بستری تامین شود و نگرانی در این خصوص وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر بهداشت: بسترهای کرونایی 2 برابر شده

معاون وزیر بهداشت: بسترهای کرونایی 2 برابر شده