مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مرداد 1400 ساعت 11:352021-08-08فناوري

فناوری بلاکچین در پروژه تهران هوشمند به کار گرفته می شود


مدیرعامل فاوای شهرداری تهران با اشاره به کاربردهای فناوری بلاک چین در شهرهای هوشمند، برنامه های مدنظر پروژه تهران هوشمند را برای استفاده از این فناوری توضیح داد.

- به نقل از سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، محمد فرجود در مراسم افتتاحیه نخستین کنفرانس بین الملی بلاک چین-رمزارزها و اقتصاد جهانی که به صورت غیرحضوری برگزار شد در خصوص کاربردهای بلاک چین در شهرهای هوشمند و همچنین نگاه برنامه تهران هوشمند برای استفاده از این فناوری توضیح داد.

وی تاکید بر این که در شهر هوشمند استفاده از فناوری های دیجیتال و تحول آفرین، شرط لازم حرکت به سمت شهر هوشمند است اما نباید هدف اصلی باشد، تاکید کرد: استراتژی ما در تهران هوشمند، بکارگیری به روزترین فناوری ها برای بالا بردن کیفیت زیست شهروندان و مدیریت بهتر شهر است.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران با تاکید بر این که همه منابع و زیرساخت های لازم برای توسعه خدمات شهر هوشمند در ابعاد مختلف، لزوماً در اختیار شهرداری نیست و برای اجرای آن نیازمند همکاری های بین بخشی گسترده ای هستیم، تصریح کرد: سال 1400 سال انتهایی فاز اول برنامه تهران هوشمند است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فناوری بلاکچین در پروژه تهران هوشمند به کار گرفته می شود

فناوری بلاکچین در پروژه تهران هوشمند به کار گرفته می شود