مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مرداد 1400 ساعت 11:352021-08-08بين الملل

آمریکا در اردن با پایگاه های نظارتی پیشرفته برای زیر نظر گرفتن کشورهای منطقه


عبدالله دوم، پادشاه اردن قبل از اینکه واشنگتن را ترک کند مذاکرات عمیقی با رییس ستاد ارتش آمریکا داشت که این مساله نشان می دهد روابط نظامی دو طرف به سمت افق هایی بی سابقه می رود.

- آمریکا در اردن با "پایگاه های نظارتی پیشرفته" برای زیر نظر گرفتن کشورهای منطقه عبدالله دوم، پادشاه اردن قبل از اینکه واشنگتن را ترک کند مذاکرات عمیقی با رییس ستاد ارتش آمریکا داشت که این مساله نشان می دهد روابط نظامی دو طرف به سمت افق هایی بی سابقه می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روزنامه رأی الیوم، براساس بیانیه رسمی وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) عبدالله دوم با رییس ستاد ارتش آمریکا درباره امنیت و ثبات اردن و مبارزه با تروریسم گفت وگو کرد.

به گفته تحلیلگران نظامی اتاق عملیات نظامی امنیتی میان دو کشور مجددا ایجاد می شود و کمیته های مشترک علیه تروریسم در عراق و سوریه و بعدا در لبنان فعالیت خود را ازسرمی گیرند اما این بار با استراتژی حضور فشرده نیروهای نظامی آمریکا در عمق اراضی اردن.

قبل از آن پادشاه اردن سفر مهم و تاریخی اش به واشنگتن را با دیدارهای مهمی با ژنرال های ارشد پنتاگون آغاز کرد که از جمله آن ها فرمانده فرماندهی مرکزی آمریکا است که شاخه مسؤول عملیات در خاورمیانه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا در اردن با پایگاه های نظارتی پیشرفته برای زیر نظر گرفتن کشورهای منطقه

آمریکا در اردن با پایگاه های نظارتی پیشرفته برای زیر نظر گرفتن کشورهای منطقه