مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مرداد 1400 ساعت 11:102021-08-08اقتصادي

27 شرکت در انتظار اخذ مجوز شرکت کارگزاری


27 درخواست اخذ مجوز تاسیس شرکت کارگزاری تا امروز به سازمان بورس و اوراق بهادار ارسال شده است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازبورس تابناک ، مدیر نظارت بر کارگزاران سازمان بورس و اوراق بهادار با بیان مطلب فوق گفت: به زودی نخستین سری از موافقت اصولی مجوز تاسیس شرکت کارگزاری توسط هیات مدیره سازمان صادر می شود.

محمد عطایی، توسعه و تقویت جایگاه نهادهای مالی در بازار سرمایه و ارائه خدمات بهتر به سرمایه گذاران در بازار سرمایه را هدف اساسی اعطای مجوز تاسیس شرکت های کارگزاری خواند و تصریح کرد: هیات مدیره سازمان، صدور مجوز تأسیس و فعالیت کارگزاری را با توجه به تقاضای فعالین بازار سرمایه در خصوص تاسیس شرکت کارگزاری، در دستور کار خود قرار داد.

وی ادامه داد: طبق نظر هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار، دستورالعمل صدور مجوز تأسیس و فعالیت کارگزاری تدوین و نسخه اولیه دستورالعمل مذکور در جلسه مورخ 22 اردیبهشت ماه 1400 در هیات مدیره سازمان بورس و اوراق به تصویب رسید.

این مدیر ارشد سازمان بورس افزود: این دستورالعمل به منظور نظرسنجی فعالان بازار سرمایه در پایگاه قوانین و مقررات بازار سرمایه قرار گرفت و نسخه نهایی دستورالعمل صدور مجوز تأسیس و فعالیت کارگزاری در تاریخ 10 خرداد 1400 به تصویب هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

27 شرکت در انتظار اخذ مجوز شرکت کارگزاری

27 شرکت در انتظار اخذ مجوز شرکت کارگزاری