مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مرداد 1400 ساعت 10:002021-08-08فرهنگي

پوستر مسابقه ساجدان عشق رونمایی شد


سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با اشاره به رونمایی پوستر مسابقه ساجدان عشق با هدف آشنایی با مردان و زنان عاشورایی، گفت: این مسابقه باید در سطح ملی گسترش پیدا کند.

- ایسنا/خراسان رضوی سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با اشاره به رونمایی پوستر مسابقه ساجدان عشق با هدف آشنایی با مردان و زنان عاشورایی، گفت: این مسابقه باید در سطح ملی گسترش پیدا کند.

یوسف امینی در مراسم رونمایی از پوستر مسابقه ساجدان عشق که با هدف آشنایی با مردان و زنان عاشورایی، امروز 17 مرداد ماه، در سالن اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: پیوند معناداری بین سه ضلع امام حسین(ع)، نماز و اصحاب سیدالشهدا وجود دارد که در مسابقه ساجدین عشق نیز به آن ها و اینکه ما با موضوع عاشورا، یاران امام حسین(ع) را با رویکرد توجه به نماز معرفی کنیم، پرداخته شده است.

وی افزود: تمام مردم این روزها نسبت به گسترش آسیب ها و مشکلات اجتماعی دغدغه مند هستند و مهمترین و کامل ترین راه برای مصون سازی جامعه از آسیب های اجتماعی، گسترش فرهنگ اقامه نماز است و اگر با توجه به فرمایش پیامبر اکرم(ص) و ائمه معصومین که نماز را ستون دین اسلام معرفی می کنند، آن را ترویج و به آن تکیه کنیم و نماز در میان خانواده ها و اجتماع گسترش پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوستر مسابقه ساجدان عشق رونمایی شد

پوستر مسابقه ساجدان عشق رونمایی شد