مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مرداد 1400 ساعت 09:502021-08-08اقتصادي

نرخ رشد ابتلا به کرونا در ماکو 36 درصد است


خبرنگاران باید زیر چتر حمایتی مسئولین قرار بگیرند.

- ایسنا/آذربایجان غربی فرماندار ماکو گفت: خبرنگاران باید زیر چتر حمایتی مسئولین قرار بگیرند.

علی محمدی ایروانلو امروز 17 مرداد در جمع خبرنگاران که به مناسبت روز خبرنگار ترتیب یافت با اشاره به اینکه خبرنگاران و رسانه ها به عنوان رکن چهارم جامعه مدنی شناخته شده اند، افزود: متاسفانه هنوز این باور و واقعیت در جامعه نهادینه نشده است.

وی با تاکید براینکه متاسفانه شهرداری ها و تعدادی از ادارات دولتی آگهی های مناقصه و یا سایر آگهی های سازمانی را به روزنامه های محلی نمی دهند، اظهار کرد: حمایتهای ویژه ای از سوی مسئولین نسبت به خبرنگاران صورت گیرد.

فرماندار ماکو در پاسخ به سوال خبرنگاری در مورد مشکل قیمت ها در منطقه آزاد ماکو گفت: متاسفانه در پی دو قطبی های موجود در حاکمیت این منطقه، ثبات قیمت را شاهد نیستیم و در این خصوص باید قوانین منطقه آزاد ماکو بازنگری و بازنویسی شود.

محمدی همچنین در خصوص وضعیت شهرستان در زمینه کرونا ویروس گفت: وضعیت کروناویروس شهرستان حاد و خطرناک است چرا که نرخ رشد ابتلا به ویروس در شهرستان 36 درصد است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی در ادامه همچنین با اشاره به اینکه، عزاداران آل حسین در حد امکان این چند روز را در خانه مانده و از تجمعات دوری کنند، افزود: 50 درصد تختها د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ رشد ابتلا به کرونا در ماکو 36 درصد است

نرخ رشد ابتلا به کرونا در ماکو 36 درصد است