مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مرداد 1400 ساعت 09:502021-08-08سياسي

اختلافات طبقاتی حاکم در جامعه اتفاقی نیست/ جبهه باطل فعال است


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه اختلافات طبقاتی حاکم در جامعه اتفاقی نیست، گفت: تمام طرح و برنامه جبهه باطل و استکبار جهانی برای شکستن اراده مردم ایران اسلامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، آیت الله سیدعلیرضا عبادی ظهر امروز در دیدار با اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی با بیان اینکه آرمان امر به معروف به معنای همه خوبی ها و نهی از منکر به معنای حذف همه بدی ها است و هدف از تشریع دین و تشکیل حکومت دینی رسیدن به این آرمان بزرگ است.

وی با تأکید بر اینکه جبهه باطل به دنبال عالم گیر کردن فساد است، بیان داشت: جبهه مخالف امر به معروف و نهی از در طول تاریخ وجود داشته اما در زمان معاصر ما بیش از هر دورانی با کمک انواع تجهیزات دست به توسعه فساد زده اند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی شاخصه انسانی را مرتبط با عقل و اراده دانست و تصریح کرد: انسان با داشتن عقل اشرف مخلوقات است و با داشتن اراده قدرت انجام عمل در مقابل غرائض، عواطف و احساسات گوناگون دارد.

عبادی با تأکید بر اینکه ابزار جبهه باطل برای پیاده کردن اهدافش ایجاد شبهات و تردیدها و دور کردن انسان از مرحله جهانی برای شکستن اراده مردم ایران اسلامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختلافات طبقاتی حاکم در جامعه اتفاقی نیست/ جبهه باطل فعال است

اختلافات طبقاتی حاکم در جامعه اتفاقی نیست/ جبهه باطل فعال است