مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مرداد 1400 ساعت 09:502021-08-08پزشكي

طغیان ویروس کرونا در همه نقاط استان زنجان


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: اکنون روند بیماری کرونا در اکثر شهرستان های استان صعودی بوده که نشان از گردش بالای ویروس کرونا است.

- ایسنا/زنجان رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: اکنون روند بیماری کرونا در اکثر شهرستان های استان صعودی بوده که نشان از گردش بالای ویروس کرونا است.

پرویز قزلباش ظهر امروز (17 مردادماه) در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا که در سالن پیامبر اعظم استانداری زنجان برگزار شد، در رابطه با روند بیماری کرونا در استان زنجان، اظهار کرد: اکنون روند سرپایی و بستری بیماران مبتلا به کرونا افزایشی بوده و بیش از 400 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان زنجان بستری هستند.

وی در رابطه با روند بیماری کرونا در شهرستان های استان زنجان، افزود: در شهرستان زنجان نسبت به سایر شهرستان ها شاهد روند افزایشی ملایم تری هستیم و روند بیماری کرونا در شهرستان خدابنده با شیب تندی رو به افزایش بوده و شهرستان های ابهر و ایجرود به صورت فزاینده صعودی است.

این مسئول با بیان اینکه روند بیماری کرونا در شهرستان سلطانیه به صورت افزایش بوده ولی اکنون در وضعیت پایداری قرار دارد، تصریح کرد: خطر افزایش روند بیماری کرونا در شهرستان طارم وجود دارد و شهرستان خرم دره در هفته های آتی شاهد روند صعودی خواهد بود و در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طغیان ویروس کرونا در همه نقاط استان زنجان

طغیان ویروس کرونا در همه نقاط استان زنجان