مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مرداد 1400 ساعت 09:152021-08-08سياسي

شکست دشمن در جنگ نرم با همت خبرنگاران نزدیک است


جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان گفت: خبرنگاران در عرصه تبلیغات و با مکتب خود در این جنگ بزرگ رسانه ای با دشمن در میدان مبارزه هستند که دیگر زوال و نابودی دشمن نزدیک است.

- اصفهان- جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان گفت: خبرنگاران در عرصه تبلیغات و با مکتب خود در این جنگ بزرگ رسانه ای با دشمن در میدان مبارزه هستند که دیگر زوال و نابودی دشمن نزدیک است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ علی مقواساز ظهر یکشنبه در مراسم بزرگداشت روز خبرنگار اظهار داشت: استان اصفهان 19 شهید خبرنگار دارد و می توان سه تعریف را در وصف خبرنگار عنوان کرد.

وی ادامه داد: خبرنگار آینه زلال و پاک جامعه و کسی است که با نگاه ویژه خود بنا بر مسئولیتش جامعه را به مسیر اصلی حرکت می دهد و حقایق جامعه را اطلاع رسانی می کند.

جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان خاطر نشان کرد: خبرنگاران همانند تابلوهای راهنمایی در مسیر تحول جامعه اسلامی و نشان دادن ویژگی های بارز آن به مردم، آنها را در تحقق جامعه اسلامی یاری می کند.

مبارزه با دشمن در عرصه جنگ نرم وی خبرنگاران را افسران جنگ نرم دانست که در عرصه تبلیغات و با مکتب خود در این جنگ بزرگ رسانه ای با دشمن در میدان مبارزه هستند و گفت: دشمن نفس های آخرش را می کشد زیرا با یک جریان بزرگ دینی و مکتب اسلام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکست دشمن در جنگ نرم با همت خبرنگاران نزدیک است

شکست دشمن در جنگ نرم با همت خبرنگاران نزدیک است