مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مرداد 1400 ساعت 08:552021-08-08سياسي

سردارپورشمسی: وجود رسانه بسیجی برای کشور ضروری است/جهادی بودن ویژگی فارس است


فرمانده ارشد سپاه الغدیر یزد، با بیان این که تدین، ایمان و انقلابی بودن سه اصل مهم در ایفای نقش خبرنگاری است، تصریح کرد: در برابر غافلگیری ها و تهاجم های فرهنگی وجود بسیج رسانه ای و رسانه بسیجی در کشور بسیار حائز اهمیت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، سردار رضا پورشمسی ظهر امروز به منظور تبریک خوبی وظایف محوله خود را انجام داده است.

فرمانده ارشد سپاه الغدیر استان یزد با بیان این که اقدامات بسیج در بخش نظامی در کنار پوشش فعال رسانه ای دیده می شود، گفت: جهادی عمل کردن یکی از بارزترین ویژگی های خبرگزاری فارس است.

سردار پورشمسی با بیان این که تدین، ایمان و انقلابی بودن سه اصل مهم در ایفای نقش خبرنگاری است، تصریح کرد: در برابر غافلگیری ها و تهاجم های فرهنگی که از سوی رسانه های خارجی بر کشور تحمیل می شود، وجود بسیج رسانه ای  و رسانه بسیجی درپاسداری از ارزش های کشور بسیار حائز اهمیت است.

وی در پایان خاطرنشان: خوشبختانه استان یزد از خبرنگاران و خبرگزاری های مفید و مقتدر کم برخوردار نبوده و امیدواریم با تلاش فعالین این عرصه شاهد حفظ و گسترش ارزش های دینی و دست آوردهای انقلاب در بین افکار عمومی باشیم.

انتهای پیام/ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردارپورشمسی: وجود رسانه بسیجی برای کشور ضروری است/جهادی بودن ویژگی فارس است

سردارپورشمسی: وجود رسانه بسیجی برای کشور ضروری است/جهادی بودن ویژگی فارس است