مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مرداد 1400 ساعت 08:402021-08-08سياسي

کالبدشکافی مشکلات به وجود آمده در انتخابات الکترونیکی شورای شهر تبریز


فرماندار تبریز دلایل مشکلات به وجود آمده در انتخابات الکترونیکی شورای شهر در روز 28 خرداد1400 را تشریح و کالبد شکافی کرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی فرماندار تبریز دلایل مشکلات به وجود آمده در انتخابات الکترونیکی شورای شهر در روز 28 خرداد1400 را تشریح و کالبد شکافی کرد.

بهروز مهدوی روز یکشنبه 17 مردادماه در نشست خبری، اظهار کرد: فرمانداری در روند برگزاری انتخابات، مسئولیت اجرایی داشته و از 9 ماه پیش از برگزاری، مقدمات لازم را با همکاری وزارت کشور و دستگاه های نظارتی تدارک دیده بود.

در این راستا نیز به مردم شهر تبریز قول دادیم که انتخابات شورای شهر تبریز صرفا به صورت الکترونیکی و در سایر شهرها به صورت دستی یا نیمه الکترونیکی برگزار شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: خرسند بودیم که این فرصت برای تبریز، به عنوان یکی از کلانشهرهای کشور فراهم شده تا انتخابات به صورت مکانیزه برگزار شود.

مقدمات کار را هم همراه با فرمانداران سراسر کشور فراهم کرده و حتی دوره هایی برای متصدیان بخش آی تی برای صندوق های الکترونیکی در انتخابات برگزار کردیم.

وی ادامه داد: دغدغه ای که از ماه های قبل در برگزاری انتخابات داشتیم، این بود که باید سامانه و نرم افزاری که بر روی دستگاه های الکترونیکی نصب شود، به موقع و حداقل سه یا چهار روز زودتر از انتخابات به دستمان بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کالبدشکافی مشکلات به وجود آمده در انتخابات الکترونیکی شورای شهر تبریز

کالبدشکافی مشکلات به وجود آمده در انتخابات الکترونیکی شورای شهر تبریز