مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مرداد 1400 ساعت 08:102021-08-08اقتصادي

ارتقای آشنایی بافندگان با بازارهای فرش دست باف


یکی از پیشرانان طرح توسعه مشاغل خانگی در شهرستان رودبار گفت: افزایش ماندگاری بافندگان در حوزه فعالیت بافت فرش دست باف از جمله دستاوردهای خوب طرح توسعه مشاغل خانگی است.

- از دستاوردهای طرح توسعه مشاغل خانگی جهاد دانشگاهی گیلان: ارتقای آشنایی بافندگان با بازارهای فرش دست باف ایسنا/گیلان یکی از پیشرانان طرح توسعه مشاغل خانگی در شهرستان رودبار گفت: افزایش ماندگاری بافندگان در حوزه فعالیت بافت فرش دست باف از جمله دستاوردهای خوب طرح توسعه مشاغل خانگی است.

کبری شادمان، کاهش واسطه ها و آشنایی بافندگان فرش دست باف شهرستان ها را با سایر زنجیره های تولید فرش از جمله خرید مواد اولیه ارزانتر، آشنایی با بازارهای جدید و .

را از جمله نتایج خود در این طرح ملی در جهاد دانشگاهی گیلان دانست و افزود: طرح توسعه مشاغل خانگی کمک مطلوبی به ماندگاری بافندگان فرش دست باف در استان می کند.

وی با اشاره به برگزاری دوره های مشاوره و آموزش کسب و کار توسط پیشران های مشاغل خانگی در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی با کارفرمایی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان و مجری گری سازمان جهاد دانشگاهی گیلان خاطرنشان کرد: توسعه انجام چنین امور کمک می کند که انگیزه بافندگان جدید برای ورود به این عرصه و افزایش بافت فرش در شهرستان رودبار بیشتر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقای آشنایی بافندگان با بازارهای فرش دست باف

ارتقای آشنایی بافندگان با بازارهای فرش دست باف