مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مرداد 1400 ساعت 07:552021-08-08اقتصادي

رکوردهای مصرف برق دوباره می شکند؟


مدیر کل امور بین الملل توانیر گفت: با توجه به افزایش دمای هوا در روزهای آینده پیش بینی می شود که رکوردهای جدیدی در زمینه مصرف برق ثبت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، ابوذر صالحی با اشاره به اوج مصرف برق در کشور افزود: روند نیاز مصرف برق به 65 هزار و 107 مگاوات رسیده و پیش بینی می شود که با توجه به افزایش دمای هوای در روزهای آینده این میزان دوباره مرز 66 هزار مگاوات را پشت سربگذارد و رکوردهای جدیدی را ثبت کند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه گذر از این شرایط نیازمند همکاری همه مشترکان است، اظهارکرد: سعی می کنیم با همکاری صنایع عمده و بزرگ برای کاهش مصرف، این هفته را نیز بدون خاموشی پشت سربگذاریم.

صالحی تصریح کرد: با این حال کمک مردم بسیار موثر است و با کمک مردم می توانیم این هفته را که هفته گرمی است، بدون مشکل و قطعی برق در بخش خانگی سپری کنیم.

مدیر کل امور بین الملل توانیر بیان کرد: روند کاهش دمای هوا از اواخر این هفته آغاز می شود و تراز تولید و مصرف برق متعادل خواهد شد.

صالحی در خصوص اعمال خاموشی ها در کشور اظهار کرد: در واقع ما هیچ خاموشی بدون برنامه نداریم و اگر مصرف همچنان افزایش یابد، قطعا طبق جدول زمانبدی ارائه شده خاموشی ها اعمال خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکوردهای مصرف برق دوباره می شکند؟

رکوردهای مصرف برق دوباره می شکند؟