مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مرداد 1400 ساعت 07:452021-08-08سياسي

امر به معروف و نهی از منکر توسط روحانیون و مداحان ترویج شود


دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان وبلوچستان گفت: روحانیون و مداحان باید در دهه اول محرم امسال نسبت به ترویج و تبیین امر به معروف و نهی از منکر در میان مردم تلاش کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، محسن اکبری ظهر امروز در دیدار مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان ضمن تاکید بر مشارکت همگانی در نهادینه سازی امر به معروف و نهی از منکر در جامعه افزود: این دو فریضه واجب جزو مواردی است که هیچ اختلافی میان شیعه و سنی وجود ندارد و در بیشتر خطابه ها و سخنرانی هایشان به این دو مهم اشاره می شود.

  دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان وبلوچستان افزود: یکی از آسیب های امروز این است که برخی اعظان، مداحان و سخنرانان بیشتر به نحوه شهادت امام حسین و وقایع روز عاشورا اشاره می کنند و کمتر فردی به علت و چرایی قیام ایشان اشاره دارد که در دهه اول محرم امسال صاحبان تریبون و روحانیون باید به این مساله به طور ویژه تر بپردازند.

  وی با تاکید بر اینکه نمی شود فردی نماز بخواند و امر به معروف و نهی از منکر انجام ندهد، اظهار کرد: اکثر زیرمجموعه های دولت های مختلف پس از پیروزی انقلاب اسلامی ابعاد زیادی از امر به معروف ونهی از منکر را فراموش کرده اند و این یک نقص است که باید برطرف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امر به معروف و نهی از منکر توسط روحانیون و مداحان ترویج شود

امر به معروف و نهی از منکر توسط روحانیون و مداحان ترویج شود