مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مرداد 1400 ساعت 07:102021-08-08سياسي

جهاد دانشگاهی حلقه مفقوده میان دانشگاه، صنعت و جامعه


رییس جهاد دانشگاهی استان قم با بیان اینکه جهاد دانشگاهی حلقه مفقوده میان دانشگاه، صنعت و جامعه بوده است، گفت: مشخصه اصلی جهاد دانشگاهی سبک بالی و چاپکی است.

- ، محمد حیدری پیش از ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه نهاد جهاد دانشگاهی یکی از نهادهای عمومی غیردولتی است که بعد از انقلاب تأسیس شده، گفت: مشخصه اصلی جهاد دانشگاهی سبک بالی و چاپکی است و هیچ وابستگی مالی به دولت ندارد.

رییس جهاد دانشگاهی قم با اشاره به اینکه پافشاری این نهاد در انجام کارهای مهم کشور حلقه مفقوده میان دانشگاه، صنعت و جامعه بوده است که مشکلات و مسائل را با پشتکار خود حل کرده است، افزود: جهاد دانشگاهی به دنبال تثبیت ارزش های نظام و انقلاب اسلامی است و جهادگران همواره کمر همت برای رفع نیازهای مهم جامعه بسته اند.

وی با تاکید بر اینکه سعی جهاد دانشگاهی بر آن است تا با اقدامات انجام شده از وابستگی های مالی و علمی نسبت به کشورهای بیگانه کاسته شود، ادامه داد: بدنه جهاد دانشگاهی را عمدتاً جوانان با انگیزه و فرهیخته تشکیل می دهند که همین جوان گرایی سبب رشد علمی این ارگان انقلابی شده است.

حیدری با اشاره به اینکه بیش از 50 تفاهم نامه با دستگاه های دولتی منعقد شده است و جهاد دانشگاهی هیچوقت دچار موازی کاری نشده است، گفت: جوان گرایی جهاد دانشگاهی قم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد دانشگاهی حلقه مفقوده میان دانشگاه، صنعت و جامعه

جهاد دانشگاهی حلقه مفقوده میان دانشگاه، صنعت و جامعه