مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مرداد 1400 ساعت 07:052021-08-08ورزشي

یک طنز تلخ؛ 480 هزار تومان، تمام داشته باشگاه نفت آبادان


باشگاه نفت آبادان در حالی باید خود را برای لیگ بیست و یکم آماده کند که به گفته عضو هیات مدیره این باشگاه در حال حاضر تنها 480 هزار تومان در حساب باشگاه وجود دارد.

- ایسنا/خوزستان باشگاه نفت آبادان در حالی باید خود را برای لیگ بیست و یکم آماده کند که به گفته عضو هیات مدیره این باشگاه در حال حاضر تنها 480 هزار تومان در حساب باشگاه وجود دارد.

لیگ بیستم برای نفت آبادان با فراز و نشیب بسیاری همراه بود، از شروع خوب گرفته تا بحران و عدم نتیجه گیری و در نهایت کسب عنوان دهمی که برای تیمی با آن همه مشکلات به گفته برخی کارشناسان، جایگاه قابل قبولی بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اما عضو هیات مدیره این باشگاه که طی روزهای گذشته در یک برنامه تلویزیونی حاضر شده بود، ناگفته هایی را از این باشگاه عنوان کرد که شاید برای فوتبالی ها و علاقه مندان به این رشته عجیب و شبیه یک طنز تلخ باشد؛ این که یک باشگاه که باید برای فصل بعدی لیگ برتر آماده شود، نه تنها هنوز تکلیف خود را نمی داند، بلکه فعلا 480 هزار تومان در حساب خود داشته باشد.

در ادامه بخشی از صحبت های جهانگیر کی شمس عضو هیات مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان را می خوانید: برای شروع کار در فصل بیستم عنوان کردیم که به مبلغ 15 میلیارد تومان برای پرداخت بدهی بازیکنان خارجی فصل قبل مان نیاز داریم و برای فصل بیستم نیز 2


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک طنز تلخ؛ 480 هزار تومان، تمام داشته باشگاه نفت آبادان

یک طنز تلخ؛ 480 هزار تومان، تمام داشته باشگاه نفت آبادان