مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مرداد 1400 ساعت 07:002021-08-08سياسي

تمدید مهلت ارسال آثار به کنگره جهانی محمد(ص)


دبیرکل کنگره جهانی محمد(ص) پیامبر رحمت در آینه ادب و هنر، از تمدید مهلت ارسال آثار به این کنگره تا 12 شهریور امسال خبر داد.

- ایسنا/فارس دبیرکل کنگره جهانی محمد(ص) پیامبر رحمت در آینه ادب و هنر، از تمدید مهلت ارسال آثار به این کنگره تا 12 شهریور امسال خبر داد.

دکتر حامد تقوایی یکشنبه 17 مرداد در جمع خبرنگاران با اشاره به استقبال هنرمندان در ایران و سایر کشورهای جهان و همچنین به دلیل مشکلات ناشی از همه گیری و شیوع ویروس کرونا و درخواست های مکرر هنرمندان از تمدید مهلت ارسال آثار به این کنگره تا 12 شهریور امسال خبر داد.

او بیان کرد: به جرات می توان ادعا کرد یکی از باکیفیت ترین و بزرگترین رویدادهای عرصه ملی در همین سال آغازین رقم خورده و بستر شکل گیری یکی از مهمترین رویدادهای جهان اسلام در سالهای آینده فراهم شده است.

تقوایی ادامه داد: در صورت ادامه همین روند و با حمایت ویژه مسئولین، شاهد این دستاورد بزرگ خواهیم بود که صدای فرهنگ و هنر ایرانی در دفاع از ساحت نبی مکرم اسلام در سراسر جهان بپیچد و شور برآمده از آن تمام جریان اسلام هراسی را بی اثر کند.

او با بیان اینکه این کنگره به 7 زبان مختلف دنیا و در 15 قالب ادبی و هنری و هر کدام دارای زیرمجموعه های گوناگونی که در مجموع 25 قالب هنری و ادبی برگزار خواهد شد، عنوان کرد: این کنگره دارای دو گا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید مهلت ارسال آثار به کنگره جهانی محمد(ص)

تمدید مهلت ارسال آثار به کنگره جهانی محمد(ص)