مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مرداد 1400 ساعت 07:002021-08-08سياسي

لزوم آسیب شناسی جایگاه پایین فارس در رتبه های برتر کنکور


عضو هیئت علمی دانشگاه شیراز با اشاره به اینکه امسال هیچ یک از دانش آموزان در فارس موفق به کسب رتبه برتر کنکور سراسری نشدند، گفت: هیچ گونه عذر و بهانه ای برای عدم موفقیت فارس در آزمون امسال پذیرفته نیست و علت و عوامل اصلی این عدم موفقیت باید آسیب شناسی شود.

- ایسنا/فارس عضو هیئت علمی دانشگاه شیراز با اشاره به اینکه امسال هیچ یک از دانش آموزان در فارس موفق به کسب رتبه برتر کنکور سراسری نشدند، گفت: هیچ گونه عذر و بهانه ای برای عدم موفقیت فارس در آزمون امسال پذیرفته نیست و علت و عوامل اصلی این عدم موفقیت باید آسیب شناسی شود.

دکتر سید آیت الله رزمجو یکشنبه 17 مرداد در جمع خبرنگاران با اشاره به پیشینه فارس در زمینه علمی بیان کرد: این استان به عنوان قطب علمی کشور شناخته می شود و در زمینه علمی و پژوهشی از جایگاه مطلوبی در سطح کشور برخوردار است و سابقه درخشانی هم در زمینه پزشکی و علوم مهندسی دارد.

او با بیان اینکه دانشگاه های متعددی از جمله دانشگاه های دانشگاه شیراز، علوم پزشکی، صنعتی شیراز، جامع علمی کاربردی، آزاد اسلامی، پیام نور و فنی و حرفه ای، فرهنگیان و موسسات آموزش عالی در استان وجود دارند، افزود: استان فارس همچنین قطب الکترونیک کشور بوده و شرایط مطلوبی برای توسعه فناوری الکترونیکی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم آسیب شناسی جایگاه پایین فارس در رتبه های برتر کنکور

لزوم آسیب شناسی جایگاه پایین فارس در رتبه های برتر کنکور