مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مرداد 1400 ساعت 06:452021-08-08سياسي

حاجی پور: امنیت شغلی و بیمه خبرنگاران به طور جدی پیگیری شود


سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در پیامی ضمن تبریک روز خبرنگار تاکید کرد که باید مشکلات خبرنگاران همچون امنیت شغلی، بیمه خبرنگاری و بهره مندی از حداقل حقوق و مزایا به طور جدی پیگیری شود.

- سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در پیامی ضمن تبریک روز خبرنگار تاکید کرد که باید مشکلات خبرنگاران همچون امنیت شغلی، بیمه خبرنگاری و بهره مندی از حداقل حقوق و مزایا به طور جدی پیگیری شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن پیام رضا حاجی پور نماینده آمل و سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس به شرح زیر است: همیشه برای بهتر دیده شدن و اثربخش بودن یک کار هنری نیاز به خبررسانی درست و شفاف بوده است.

به راستی که رسالت اصحاب خبر و رسانه بسیار خطیر و حساس است.

فرا رسیدن هفدهم مرداد، روز خبرنگار را به همه فعالان عرصه خبر و خبررسانی بخصوص خبرنگاران پر تلاش خراسان شمالی تبریک می گویم.

بی شک تلاش های خالصانه خبرنگاران عزیز در آگاهی بخشی و دانش افرایی جامعه بی بدیل و ستودنی است؛ تلاشهایی که از رهگذر آن امیدها زنده می شود و افق هایی روشن برای تعالی و توسعه ترسیم می گردد.

خبرنگاران وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند، زیرا همواره در عمق جامعه زندگی می کنند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه ای، مرهون تلاش های شبانه روزی آنهاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاجی پور: امنیت شغلی و بیمه خبرنگاران به طور جدی پیگیری شود

حاجی پور: امنیت شغلی و بیمه خبرنگاران به طور جدی پیگیری شود