مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مرداد 1400 ساعت 06:452021-08-08ورزشي

شاهینی ها برای تیمداری پیشنهاد دهند/ ساختمان امیریه در انتظار تصمیمی بزرگ


دغدغه این روزهای هواداران شاهین در خصوص آینده این تیم و تیمداری شورای شهر و شهرداری خواهد بود که قرار است در روزهای آینده تصمیمات مهمی در خصوص این باشگاه پرهوادار فوتبال بوشهر گرفته شود که به نظر می رسد پیشکسوتان این باشگاه نیز در خصوص تیمداری و آینده .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، محمدرضا زائری: پس از تصمیم استانداری در سال 1395 مبنی بر حمایت شهرداری از شاهین بوشهر این تیم با خرید امتیاز یک تیم ایلامی راهی رقابت های لیگ دو کشور شود و سپس با صعود به لیگ دسته اول کشور سیر صعودی خود را با حضور در لیگ برتر ایران تکمیل کرد.

گرچه حضور شاهینی ها در سطح اول کشور بیش از یک سال دوام نیاوردند اما در فصلی که گذشت این تیم در رقابت های لیگ دسته اول کشور در آستانه صعود قرار گرفت اما شکست در دو بازی پایانی تمامی معادلات صعود را بهم زد.

  شاهین در سال های اخیر تحت حمایت شهرداری مشکل آنچنانی خصوصاً در بحث مالی نداشت و شور و نشاط اجتماعی خاصی را ایجاد کرد گرچه ضعف های شدیدی در مدیریت تیمداری داشت که باعث نارضایتی هواداران شد ولی در مجموع شهرداری پشتوانه وزارت کشور بود که با رایزنی مسؤولان استانی این امر محقق می شد تا شاهین مجوز حضور در رقابت ها را پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاهینی ها برای تیمداری پیشنهاد دهند/ ساختمان امیریه در انتظار تصمیمی بزرگ

شاهینی ها برای تیمداری پیشنهاد دهند/ ساختمان امیریه در انتظار تصمیمی بزرگ