مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مرداد 1400 ساعت 06:402021-08-08سياسي

ممنوعیت برگزاری مراسم یوم الزینب و یوم العباس در زنجان


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، برگزاری مراسم یوم الزینب و یوم العباس و دسته روی عزاداری در زنجان ممنوع است.

- ایسنا/زنجان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، برگزاری مراسم یوم الزینب و یوم العباس و دسته روی عزاداری در زنجان ممنوع است.

خدابخش مرادی نافچی صبح امروز (19 مردادماه) در پانزدهمین جلسه قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا که در سالن پیامبر اعظم استانداری زنجان برگزار شد، اظهار کرد: همه دستورالعمل های بهداشتی پارسال در سال جاری نیز برای برگزاری مراسم در ایام محرم مبنای عمل قرار گرفته و هیچ تغییری نکرده است.

وی با تاکید بر اینکه در ایام محرم امسال نیز همانند سال گذشته مراسم یوم العباس، یوم الزینب و سوم امام حسین (ع) در استان زنجان برگزار نخواهد شد، افزود: همه دستگاه های ذی ربط موظف به رعایت دستورالعمل ابلاغی در ایام محرم هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با اشاره به فضاسازی های رسانه ای در خصوص واکسیناسیون، گفت: مسئولیت تولید محتوا در رابطه با واکسیناسیون بر عهده دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان بوده و دستگاه های ذی ربط نیز مسئولیت اقناع سازی جامعه هدف خود را دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت برگزاری مراسم یوم الزینب و یوم العباس در زنجان

ممنوعیت برگزاری مراسم یوم الزینب و یوم العباس در زنجان