مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مرداد 1400 ساعت 06:252021-08-08ورزشي

ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد میزبان مجلس عزای حسینی می شود


مسئول روابط عمومی و اطلاع رسانی مراسم عزاداری در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد گفت: مراسم عزاداری دهه اول محرم با رعایت پروتکل های بهداشتی و در فضای باز این ورزشگاه برگزار می شود.

- محمد مولوی در گفت وگو با خبرنگار فارس در مشهد گفت: به مناسبت فرارسیدن ماه محرم و ایام عزاداری شهادت امام حسین(ع) و یاران با وفای ایشان، مراسم عزاداری با درنظر گرفتن وضعیت سلامت عمومی جامعه و نیز تأکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

مسئول روابط عمومی و اطلاع رسانی مراسم عزاداری در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد بیان کرد: این مراسم به مدت 10 شب از دوشنبه 18 مرداد تا پنجشنبه 28 مرداد، همزمان با آیینی، آیین دمامه زنی همراه با مداحی و ویژه برنامه کودکان حسینی از جمله بخش های اجرایی این مراسم خواهد بود.

مسئول روابط عمومی و اطلاع رسانی مراسم عزاداری در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد تاکید کرد: با هدف عدم ایجاد ترافیک و رفع دغدغه عزاداران محترم، پارکینگ در داخل مجموعه در نظرگرفته شده و نیز فضای لازم برای تمامی عزاداران اعم از خواهران و برادران فراهم شده است.

وی با بیان اینکه پویشی با هشتگ #در_پناه_حسین هم راستا با برپایی مراسم در حال شکل گیری است، گفت: این مراسم مذهبی به همت هیئت مذهبی خدام الحسین(ع) و موسسه تربیت بدنی بنیاد کرامت رضوی برپا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد میزبان مجلس عزای حسینی می شود

ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد میزبان مجلس عزای حسینی می شود