مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مرداد 1400 ساعت 05:502021-08-08سياسي

پیام تبریک وزیر کشور به مناسبت روز خبرنگار


وزیر کشور با صدور پیامی فرارسیدن 17 مرداد؛ روز خبرنگار و موعد مبارک و خجسته گرامیداشت فعالان عرصه خبر و اطلاع رسانی را تبریک گفت و عبور از حاشیه سازی ها در مسیر توسعه کشور را از جمله مستلزم نگاه تیزبین و موقع شناسی اهالی رسانه بخصوص در سطح رسانه های نوین بر شمرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن کامل پیام وزیر کشور بمناسبت روز خبرنگار، به شرح ذیل ارائه می شود؛ بسم الله الرحمن الرحیم فرارسیدن 17 مرداد؛ روز خبرنگار و موعد مبارک و خجسته گرامیداشت فعالان عرصه خبر و اطلاع رسانی را تبریک می گویم .

این روز که مصادف با شهادت مظلومانه و غریبانه خبرنگار شهید محمود صارمی است؛ فرصتی شایسته در پاسداشت و ترویج مقام و منزلت خبرنگاران و رسالت پُر اَرج فعالان عرصه خبر در پرچمداری حقیقت، دفاع از آرمان های کشور و اعتلای امنیت و منافع ملی کشور در آوردگاه رسانه ای است.

تمرکز و توجه توأمان خبرنگاران به دولت و ملت، مسئولیت سنگین فعالان این عرصه است که تبیین و تشریح دقیق رویکردها و خدمات نظام و دولت در نزد افکار عمومی از یکسو و انعکاس مسئولانه خواسته های مردم، پیگیری واقع بینانه مطالبات عمومی و نظارت رسانه ای بر قدرت را در بر دارد؛ و البته ایفای موفق این مسئولیت، تلاشی هنرمندانه و حرفه ای را می طلبد که پی در پی آزمونی دشوار را پیش روی خواهران و برادران خب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تبریک وزیر کشور به مناسبت روز خبرنگار

پیام تبریک وزیر کشور به مناسبت روز خبرنگار