مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مرداد 1400 ساعت 05:452021-08-08سياسي

قلع و قمع 25 مورد تغییرکاربری اراضی کشاورزی و ملی در کیاسر


قلع و قمع و خلع ید 25 مورد تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی و تصرف اراضی ملی باحضور دادستان مرکز استان مازندران انجام 6 هکتار از اراضی مرغوب کشاورزی و ملی به حال سابق بازگشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، قلع و قمع و خلع ید 25 مورد تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی و تصرف اراضی ملی امروز با حضور دادستان مرکز استان و رییس حوزه قضایی کیاسر انجام شد که 6 هکتار از اراضی مرغوب کشاورزی و ملی به حال سابق باز گشت.

 محمد کریمی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران در این باره اظهار کرد: در راستای اجرای تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی و تبصره یک ماده 55 قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل ها و مراتع 25 مورد شامل (دیوارکشی، بنای نیمه کاره) با حضور نماینده امور اراضی، جهاد کشاورزی و عوامل انتظامی این حوزه قضایی قلع وقمع و به وضع سابق بازگشت.

وی با تاکید بر لزوم مشارکت همگانی در جلوگیری از تخریب اراضی کشاورزی و ملی، افزود: حفاظت از عرصه های طبیعی و کشاورزی و جلوگیری از تغییر غیرمجاز کاربری وظیفه همه ما است و مردم می توانند برای مشارکت در حفظ اراضی کشاورزی در صورت مشاهده هرگونه تغییر کاربری غیرمجاز کشاورزی و یا تخریب و دخل و تصرف در اراضی ملی، مراتب را به مراجع قضایی اطلاع دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قلع و قمع 25 مورد تغییرکاربری اراضی کشاورزی و ملی در کیاسر

قلع و قمع 25 مورد تغییرکاربری اراضی کشاورزی و ملی در کیاسر