مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مرداد 1400 ساعت 05:402021-08-08دانش

پذیرش دانشجو در 400 رشته تحصیلی جدید در دانشگاه پیام نور


برای نخستین بار دانشگاه پیام نور مجوز پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی در 400 رشته جدید را کسب کرد.

- به نقل از دانشگاه پیام نور، محمدرضا زمانی افزود: ساماندهی رشته های تحصیلی جدید بر اساس نیاز جامعه و همچنین با توجه به شرایط اقلیمی، جغرافیایی و صنعتی بودن استان ها از 2 سال قبل در دانشگاه آغاز شد.

وی ادامه داد: این رشته ها با رویکرد عدالت آموزشی (تخصیص رشته های جدید به 27 استان کشور) و همچنین کاربردی بودن آنها برای نیازهای جامعه افزایش یافت.

رییس دانشگاه پیام نور افزود: هم اکنون کمیته هایی در استان ها و مناطق مختلف وجود دارد که توسط آن ساز و کار و بازار کار مناطق مختلف را شناسایی کرده ایم و این رشته ها در شورای ساماندهی با حضور معاونت آموزشی مورد بررسی قرار گرفت.

زمانی تأکید کرد: نامه ای به شورای گسترش وزارت علوم تحقیقات و فناوری برای کسب مجوز رشته های مورد نظر ارسال شد و با پیگیری های فراوان مجوز تمام رشته هایی را که متقاضی آن بودیم کسب کردیم و در رشته های جدید از مهر امسال دانشجو پذیرش می شود.

رییس دانشگاه پیام نور گفت: مجوز پذیرش دانشجو در بیش از 400 رشته در مقطع کارشناسی گرفته شده و این گام بلندی است، زیرا دانشجویانی که در دانشگاه پیام نور تحصیل می کنند، آینده شغلی آن ها تضمین می شود و این رشته ها بازار کار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش دانشجو در 400 رشته تحصیلی جدید در دانشگاه پیام نور

پذیرش دانشجو در 400 رشته تحصیلی جدید در دانشگاه پیام نور