مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مرداد 1400 ساعت 05:252021-08-08اقتصادي

صدور 3000 کارت تردد برای عشایر چهارمحال و بختیاری


معاون عمران و امور زیربنایی امور عشایر چهارمحال و بختیاری گفت: در راستای کاهش قاچاق دام و افزایش سهولت خدمات رسانی به عشایر 3 هزار کارت تردد برای عشایر استان صادر شده است.

- محسن نادری امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: شناسایی دامداران و تردد دام عشایر برای عشایری که بر اساس سامانه آماری مرکز ایران پالایش شده اند انجام می شود.

معاون توسعه عمران و امور زیربنایی امور عشایر چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در آبان ماه 99 نتایج استخراج شده سرشماری در اختیار ادارات استان قرار گرفته است، افزود: سرشماری عشایر برای جلوگیری از قاچاق دام و شناسایی عشایر انجام می شود.

وی اظهار داشت: یکصد و 15 هزار و 58 نفر عشایر در استان داریم که بالغ بر 22 هزار و 239 خانوار بر اساس سرشماری جدید به سبک مبنایی می باشد که امکان بروزرسانی آن وجود دارد و آمار بر اساس 14 پایگاه داده بیرون آمده است.

نادری خاطرنشان کرد: برای کسانی که در سامانه عشایر ثبت شده اند کارت تردد صادر شده که ملاک هویتی عشایر است و تا کنون برای 3 هزار خانوار کارت تردد صادر شده است.

معاون توسعه و امور زیربنایی امور عشایر استان عنوان کرد: کارت تردد از قاچاق دام  عشایر جلوگیری می کند، خدمات رسانی به عشایر را سهولت می بخشد و عشایر واقعی از غیرواقعی را متمایز می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور 3000 کارت تردد برای عشایر چهارمحال و بختیاری

صدور 3000 کارت تردد برای عشایر چهارمحال و بختیاری